sobota, 28 września 2013

No to zaczynamy

Witajcie ;-)

jestem mamą 19 miesięcznej Majki. Zawsze interesował mnie temat wczesnej edukacji, więc od kilku miesięcy pracuję z Młodą.
Przygodę z Domanem zaczęłyśmy dosyć wcześnie, bo gdy Dziedziczka miała zaledwie 6 miesięcy. Nie stosowałam się jednak do sztywnych reguł 3 sesji i ilości pokazywanego materiału. Gdy zauważyłam, że niestety Młoda nie jest zainteresowana i jej skupienie jest mierne, zawiesiłam naukę do odwołania, czyli do ukończenia przez Majkę 14 miesiąca życia.
Od tego czasu systematycznie pracujemy z materiałem globalnym - jednak według własnych potrzeb i chęci.
W tym przypadku sztywno trzymam się jedynie dwóch zasad, ma nie być nudno i nigdy nie sprawdzam postępów  ;-)
Przerobiony przez nas do tej pory materiał to około 100 słów czytanych globalnie, z użyciem pokazów slajdów i obrazków. Liczenie do 10 - domanowe kropki do 50 ;-) nie sprawdzam, więc nie wiem jakie są efekty. Z kształtów Młoda rozpoznaje koło, serce, kwadrat, trójkąt czyli podstawy. A kolory? któż to wie, lubi czerwony i niebieski - które były kolorami tygodnia. Teraz pracujemy z zielonym. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do nas