piątek, 4 października 2013

Memo zwierzęta

Zauważyłam, że Maja zaczyna zwracać uwagę na podobieństwa i różnice, więc aby poćwiczyć spostrzegawczość i pamięć, a jak się później okazało także i cierpliwość - stworzyłam 15 elementowe memo ze zwierzątkami. Wydrukowałam 2 razy, zalaminowałam i jedną stronę porozcinałam wzdłuż linii.

A tak wygląda plansza z kartami do układania:



 I w trakcie układania:




Materiał znalazłam wieki temu w czeluściach internetu i nie jestem w stanie podać jego źródła.

Myślałam, że 15 elementów to będzie zbyt duże wyzwanie dla Młodej, ale okazało się, że po pierwszej demonstracji układa takie memo bezbłędnie. Jest tylko jeden irytujący problem, karty są zbyt śliskie i przesuwają się w trakcie układania, ale powinno temu zaradzić użycie taśmy dwustronnej.

Po dłuższej obserwacji stwierdziłam, że zmodyfikuję jednak trochę nasze memo i planszę do układania również potnę na części. Wyszukiwanie par z rozsypywanki mniej frustruje Młodą - w końcu nic się nie przesuwa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do nas